مدیرعامل ذوب آهن اصفهان:

زیان انباشه ذوب آهن اصفهان به صفر می رسد/سال ۱۳۹۹ توزیع سود خواهیم داشت

عصر معدن- مسئولان و اعضای نهادهای سرمایه گذاری ایران با حضور در ذوب آهن اصفهان ضمن بازدید از خط تولید ، با مدیرعامل و جمعی از مسئولین این شرکت دیدار و گفتگو کردند.;

زیان انباشه ذوب آهن اصفهان به صفر می رسد/سال ۱۳۹۹ توزیع سود خواهیم داشت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» منصور یزدی زاده در این دیدار، گزارشی ازشرایط تولید و پروژه های توسعه ذوب آهن اصفهان ارائه داد و با اشاره به ثبت سومین رکورد تولید سالانه این شرکت در سال گذشته که با تولید 2 میلیون و 400 هزار تن چدن با دوکوره بلند حاصل شد، گفت : مطابق برنامه،  امسال این شرکت  3میلیون و 50 هزار تن چدن تولید خواهد نمود .
    مدیرعامل ذوب آهن اصفهان افزود : بخش های مختلف خط تولید این شرکت طی سال های گذشته نوسازی شده و تغییرات اساسی یافته است، لذا به لحاظ تکنولوژیک و فنی در شرایط بسیار خوبی است .
    یزدی زاده ، یکی از مهم ترین پروژه های در دست اقدام این شرکت را پروژه pci ( تزریق پودر زغال به کوره بلند ) معرفی کرد و گفت : پودر زغال در کوره بلند جایگزین کک می شود که 30 درصد هزینه تمام شده محصولات این شرکت را در بر می گیرد. لذا این پروژه تاثیر اقتصادی خوبی در این شرکت دارد و به زودی راه اندازی می شود.
    وی، مشکل مزمن ذوب آهن اصفهان را ، تامین پایدار مواد اولیه دانست و گفت : خوشبختانه اقدامات خوبی برای حل این مشکل انجام شده و در دست اقدام است که به زودی از طریق کدال افشا می شود.
    مدیرعامل ذوب آهن اصفهان افزود : امسال سود خواهیم داشت اما با توجه به زیان انباشته امکان توزیع سود وجود ندارد . برنامه شرکت این است که در سال 1399 توزیع سود داشته باشیم .
    اسلامی بیدگلی دبیر کل نهادهای سرمایه گذاری ایران نیز در این دیدار گفت : با توجه به اینکه در سال رونق تولید هستیم و با توجه به شرایط خاصی که درسال جاری با آن مواجه هستیم ، توسعه صنایع بزرگی همچون ذوب آهن اصفهان و راه اندازی ظرفیت خالی این صنایع اهمیت بسیار زیادی برای اقتصاد کشور دارد .
    وی افزود : فرصت های توسعه ای بسیار خوبی در ذوب آهن اصفهان وجود دارد که نیاز به سرمایه گذاری دارد و می تواند بازده بسیار مناسبی داشته باشد .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر