جنگ تجاری تقاضای مس را افزایشی می کند

عصر معدن- غول مسی می‌گوید آینده درخشان است زیرا چین می‌تواند جنگ تجاری را اداره کند.;

جنگ تجاری تقاضای مس را افزایشی می کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، به گفته یکی از معدنچیان اصلی اروپایی، انتظار می‌رود با تغییر در اقتصاد سرزمین اصلی و طرح‌های دولتی که برای توسعه زیرساخت در سراسر آسیا مورد استفاده قرار میگیرد، مصرف مس جهانی در سال آینده افزایش پیدا کند.
    Marcin Chludzinski، رئیس انجمن امنیتی Miedz Polska، در ایمیلی گفت: " تقاضا برای مس در سال آینده مثبت خواهد بود و در سال‌های آتی، این مناقشه تجاری ممکن است بر تقاضا تاثیر بگذارد، اما از سوی دیگر، چین در حال تغییر مدل رشد خود بوده و شروع به شتاب بخشیدن به مصرف داخلی به منظور تکیه کم‌تر بر صادرات و بیشتر در بازار داخلی کرده است."
    به گفته Chludzinski، چین قادر است با اقدامات ماهرانه تنش‌های تجاری را کنترل کند چراکه قیمت مس در سال جاری به دلیل نگرانی‌های سرمایه‌گذار که فلز مورد استفاده در لوله‌ها و سیم‌های اتصال بین واشنگتن و پکن دچار آسیب خواهد شد و ذخایر و پیش‌بینی‌های لازم برای کسری را تحت الشعاع قرار خواهد داد.
    Chludzinski درباره نظرات آنها به عنوان شرکت کنندگان در صنعت در شانگهای برای هفته مس در شانگهای مطرح می‌شود، گفت: " پشتیبانی زیادی برای رشد چین از طرح he One Belt One Road initiative و سرمایه‌گذاری‌های زیر بنایی در بخش غربی چین وجود دارد. ما معتقدیم این موضوع می‌تواند عامل مهمی برای افزایش تقاضای مرتبط با فلزات در سال‌های آتی باشد."

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر