توقف پروژه ۳/۴ میلیارد دلاری آلومینای چین

عصر معدن- شهر چائویانگ چین، پروژه ۳.۴ میلیارد دلاری آلومینا را متوقف می کند.;

توقف پروژه ۳/۴ میلیارد دلاری آلومینای چین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، گفته می شود شهر چویانگ در استان شمال شرق چین لیائونینگ پس از یک مشاوره عمومی، اجرای پروژه پروژه آلومینا را که پیش تر برنامه ریزی شده بود را لغو کرد.

    این کارخانه برای فرآوری مواد بوکسیت و تولید به میزان 10 میلیون تن آلومینا در سال، یک ترکیب شیمیایی به آلومینیوم  را پیشنهاد داده و  پروژه آلورورتور Norsk Hydro را در برزیل به عنوان بزرگترین پالایشگاه آلومینای جهان جایگزین کرده است.

    Chaoyang در وب سایت خود گفت: این پالایشگاه به دلیل " نظرات متفاوت " ساکنان شهر در ارزیابی تاثیر زیست‌محیطی کنار گذاشته شد.
    این پروژه برای  ( 23میلیارد یوآن) 3.4 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری به عنوان یک پروژه مشترک بین بازوی آلومینیومی شرکت سرمایه‌گذاری قدرت دولتی  (spic ) اختصاص‌داده شده‌بود. این در حالی است که  شرکت  Jinzhou Port و شرکت تابعه آن، سرمایه‌گذاری Jinguo، با توجه به یک بیانیه چویانگ در 8 مه، گفته اند که این کارخانه به طور مستقیم 2،000 شغل ایجاد می کند.

    Jinzhou Port و spic بلافاصله به درخواست‌های ایمیل برای اظهار نظر واکنش نشان ندادند.
    براساس اطلاعات اداره ملی آمار، لیائونینگ که در دهه 1930 شروع به کار کرد، اولین کارخانه ذوب آلومینیوم چین بود، اما در حال حاضر هیچ یک از استان‌های Liaoning و neighboring  تولیدآلومینا ندارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر