مدیر مجتمع طلای موته خبر داد:

تامین ماده معدنی مناسب در اولویت است

عصر معدن- مدیر مجتمع طلای موته گفت: یکی از مهم ترین برنامه های مجتمع طلای موته خرید ماده معدنی از معادن کوچک و فاقد کارخانه است که این سیاست در سال ۹۵ و ۹۶ اجرایی و جزء برنامه سال ۹۷ نیز تعریف شده است.;

تامین ماده معدنی مناسب در اولویت است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، علیرضا طالاری؛ مدیر مجتمع طلای موته با بیان این مطلب گفت: استراتژی خرید ماده معدنی از معادن کوچک و فاقد کارخانه باعث افزایش تولید، راندمان و حمایت از معادن کوچک و فاقد کارخانه شده و با اجرای این اقدام برای حدود 70 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی ایجاد شده است.

    وی در ادامه افزود: شروع عملیات اجرایی پروژه مدار آبگیری و استحصال طلا از سد باطله، دریافت پروانه بهره برداری معدن طلای دره اشکی و اکتشاف معدن قرم قرم ازجمله برنامه های سال 97 مجتمع طلای موته است.

    طالاری خاطر نشان کرد: انجام اکتشافات تکمیلی معدن طلای شانق و ساخت ساختمان جهت عملیات اسید شویی تا مرحله تولید شمش برای اتاق طلا از دیگر برنامه های مجتمع در سال 97 است.

    مدیر مجتمع طلای موته در ادامه افزود: مجتمع طلای موته در سال گذشته 602 کیلوگرم شمش طلا با عیار 999 تولید کرد که این رقم در مدت مشابه سال 95 ( 380 کیلوگرم ) 58.4 درصد رشد داشته است.

    طالاری خاطر نشان کرد: میزان تولید مجتمع طلای موته در سال 96 نسبت به برنامه تولید (340 کیلوگرم) 77 درصد افزایش یافته است.

    وی تصریح کرد: راندمان تولید در سال 96، 90 درصد بوده که نسبت به مدت مشابه سال 95 رشد 9.5 درصدی داشته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر