ریوتینتو به سمت استخراج زغال سنگ می رود

عصر معدن- باوجود این حقیقت که تولیدکنندگان زغال‌سنگ در مدت ۶ سال از معادن زغال‌سنگ خود بیشترین سود را دریافت می‌کنند، ریو تینتو به کار خود در جهت انجام ماموریت خود از استخراج کامل از دارایی‌های زغال‌سنگ خود ادامه می‌دهد.;

ریوتینتو به سمت استخراج زغال سنگ می رود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن»، در یک گزارش رسانه ای، معدنچی شماره 2 جهان اعلام کرد : فروش 75 درصد سود خود را در پروژه توسعه زغال سنگ وینچستر جنوبی در کوئینزلند استرالیا به "وایتهوون زغال سنگ" (WHC.AX) کامل کرده است.

    وینچستر جنوبی یک پروژه بزرگ زغال سنگ بزرگ واقع در شمال حوضه بوئن، حدود 30 کیلومتری جنوب شرقی شهر مورنباخ است. این اداره حاوی 356 میلیون تن مواد معدنی زغال سنگ است و پس از توسعه، انتظار می رود تولید زغال سنگ کک و محصولات زغال سنگ حرارتی باشد.

    البته در همان اعلامیه مطبوعاتی، شرکت انگلوآ استرالیا اعلام کرد: در نیمه دوم سال 2018، آن را بر تکمیل فروش منافع خود در معادن زغال سنگ Kestrel و Hail Creek و پروژه توسعه زغال سنگ والریا، که همه آنها در کوئینزلند واقع است، متمرکز خواهد کرد.
    Hail Creek، که یک کارخانه معدنکاری بزرگ در مقیاس بزرگ است، سود پیش از مالیات 357 میلیون دلار در سال 2017 را به خود اختصاص داده است. از سوی دیگر، والریا یک پروژه بزرگ توسعه نیافته که 762 میلیون تن از منابع معدنی زغال سنگ است. این دو دارایی توسط Glencore (LON: GLEN) به دست می آید.
    در واقع حرکت ریوتینتو، در زمینه سرمایه گذاری های زغال سنگ پس از آن است که 18 درصد سهامداران آن را به نفع قطعنامه ای رای دادند که به طور موثر به شرکت برای انجام تغییرات در تغییرات آب و هوا توصیه می شود.
    این برنامه همچنین بخشی از برنامه کاهش بدهی شرکت است که منجر به خرید و خرید اوراق قرضه تا 3.5 میلیارد دلار شد.

    غول معدن‌کاری همچنین گفت که تصمیم گرفته‌است از زغال‌سنگ خارج شود تا بر سنگ معدن، مس و آلومینیوم متمرکز شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر