آینده‌ای روشن در انتظار بوکسیت

عصر معدن- تحقیقات " Fitch Solutions Macro " نشان می دهد، رشد تولید بوکسیت در سال های آینده همچنان بالا خواهد ماند، زیرا پروژه های جدید در استرالیا و اندونزی گسترش یافته و در کنار آن میزان تولید در هند نیز با افزایش همراه می شود. همچنین پروژه های جدید در گینه نیز رو به رشد است.;

آینده‌ای روشن در انتظار بوکسیت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن»، به گفته Fitch، استرالیا، تولیدکننده بزرگ بوکسیت، رشد ثابت تولید را با فعالیت در حدود 40 پروژه که میزبان آن است، حفظ خواهد کرد.
    این محقق بازار اظهار می کند، که ریوتینتو در کویینزلند شمالی، همراه با معدن Gove ، تولید بوکسیت را برای این شرکت افزایش می‌دهد.
    همچنین ریو یک پروژه 1.9 میلیارد دلاری خود را توسعه می‌دهد که انتظار می‌رود فعالیت‌های معدن‌کاری را به بخشی از جنوب رود Embley بین Weipa و Aurukun گسترش دهد. Amrun باید در سال 2019 آغاز به کار کند و ظرفیت اولیه 22.8 میلیون تن در سال را داشته باشد.
    اما یکی دیگر از محرک‌های اصلی رشد ، پروژه soon Urquhart در کویینزلند شمالی است. این پروژه توسط Metallica Minerals  اداره می‌شود که قبلا مجوز استخراج معدن را از دولت ایالتی دریافت کرده بود.
    خط لوله پروژه های کشورهای غربی آفریقا نیز عامل اصلی دیگر برای رشد هستند. پروژه های پیشرو عبارتند از Alliance Minière Responsable فرانسه و Société Minière de Boke که هدف آنها بهره برداری از ذخیره حاوی حدود 430 میلیون تن بوکسیت در نزدیکی منطقه بوکه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر