طلا از سکه می افتد

عصر معدن- بانک‌ها و کارگزاری ها پیش بینی کرده اند که به طور متوسط قیمت طلا برای سال جاری و بعد از خسارت‌های سنگین در سه‌ماهه دوم کاهشی خواهد بود.;

طلا از سکه می افتد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» یک نظرسنجی در روز گذشته نشان داد که انتظار می رود فلز به 1300 دلار در هر اونس برسد.

    در این نظرسنجی که از 35 تحلیلگر و تجار به عمل آمد، پیش بینی می شود که قیمت این فلز در ماه اوت به طور متوسط 1،301 دلار در هر اونس در سال 2018 و 1325 دلار در سال 2019 برسد.

    این اصلاحات پس از آن که طلا از 1355.23 دلار در ماه آوریل به حدود 1220 دلار رسید، تحت فشار دلار تقویت شد. از طرفی انتظارات از نرخ بهره بالا باعث شد تا در ایالات متحده کاهش شدیدی در طلا  توسط صندوق های معامله به وجود آید و مبادلات پیش بینی شده سرمایه گذاران  شده، کاهش یافت.

    در واقع دلار قوی تر طلا را برای خریداران با ارزهای دیگر گرانتر می‌کند، در حالی که نرخ بهره بالاتر باعث افزایش هزینه ها می شود.

    " یولیوس Baer " گفت : " طلا در ماه‌های آینده باید در پایین‌ترین سطح خود قرار بگیرد ."

    او گفت:  زمانی که رشد و تورم بلند مدت افزایش یابد و تورم به بازارهای مالی وارد شود ، باز هم تقاضای پناه‌گاه امن را احیا می‌کند ."

    طلا به طور سنتی به عنوان یک سرمایه‌گذاری ایمن در طول بی‌ثباتی سیاسی و اقتصادی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما تهدید یک جنگ تجاری جهانی و بدون مقدمه در بازارهای بورس جهانی تا کنون نتوانسته اند قیمت‌ها را بالا ببرند.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر