سکه ارزان شد

عصر معدن- بازار سکه در هفته گذشته با نوساناتی همراه بود به طوری که مقایسه قیمت سکه تمام در ابتدا و انتهای هفته نشان از افت ۱۱۰ هزار تومانی قیمت سکه است.;

سکه ارزان شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایسنا، بازار سکه در هفته ای که گذشت روند کاهشی را طی کرده و برخلاف چند هفته گذشته روند معکوس پیدا کرده است.

    بازار سکه در حدود دو ماه اخیر با روند صعودی مواجه شده است، هر چند در مقاطعی هم افت قیمت داشت اما چند هفته‌ای است که بار دیگر به شیب افزایش قیمت بازگشته است.

    روند صعودی افزایش قیمت سکه از اواخر سال گذشته شروع شد، جایی که قیمت سکه به یک میلیون و 600 هزار تومان رسید که تا آن زمان بالاترین نرخ برای قیمت سکه تمام بود.

    با شروع سال جدید روند صعودی قیمت سکه ادامه پیدا کرد و قیمت سکه تمام به یک میلیون و 900 هزار تومان رسید و پس از آن به دو میلیون تومان هم نزدیک شد. اما به دنبال سیاست جدید ارزی و تعیین دلار 4200 تومان به عنوان دلار تک نرخی قیمت سکه هم کاهش قابل توجهی یافت و به یکباره 200 هزار تومان کاهش قیمت پیدا کرد.

    در یک هفته اخیر نیز روند قیمت سکه کاهشی بوده است. قیمت سکه در شروع هفته با نرخ دو میلیون و 110 هزار تومان عرضه شد. در ادامه هفته روند نزولی سکه آغاز شد و در روز 22 اردیبهشت قیمت سکه تمام به دو میلیون و 65 هزار تومان رسید.

    در ادامه هفته شیب کاهش قیمت سکه تندتر شد و به یک میلیون و 987 و بعد به یک میلیون و 912 هزار تومان رسید.

    در انتهای هفته حرکت قیمت سکه معکوس شد و به سمت افزایش قیمت حرکت کرد و در آخرین روز هفته یک میلیون و 983 هزار تومان عرضه شد.

    بررسی قیمت سکه تمام در هفته گذشته نشان می‌دهد که این نوع سکه 127 هزار تومان افت قیمت پیدا کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر