مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران:

با حضور حداکثری در انتخابات، قدرت کشور را به جهانیان نشان دهیم

ظرف ۳ تا ۴ سال آینده، شرکت مس جزو ۱۰ کشور برتر دنیا در تولید مس خواهد بود

عصر معدن- مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، با اشاره به اینکه یکرنگی و یکدلی لازمه ابراز قدرت است، گفت: اگر شرکت مس و بقیه شرکت‌ها در کشور در راستای تقویت ملی با تمام وجود کار می‌کنند به این دلیل است که مشت نظام، کشور و مملکت پر باشد، لذا این قدرت است که باعث می‌شود ما بتوانیم در مجامع بین‌المللی حرف‌مان را محکم بزنیم و نیز اگر قدرت داشته باشیم شرایط مساعدی پیش‌رو خواهیم داشت.;

با حضور حداکثری در انتخابات، قدرت کشور را به جهانیان نشان دهیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، دکتر اردشیر سعدمحمدی، در جشن دهه کرامت در جوار قبور شهدای گمنام شهر سرچشمه، دهه کرامت را تبریک گفت و در مورد انتخابات اظهار داشت: در انتخابات پیش‌رو، حضور تک‌تک افراد و دادن رأی که به‌عنوان یک حق برای هر فرد وجود دارد، می‌تواند بیانگر این تفکر به تمام جهان باشد که مردم ما همه با هم و یکرنگ در کنار هم هستند.

    وی ادامه داد: برای ابراز قدرت باید حضور پرشور در انتخابات داشت؛ انتخابات 1400 قطعاً شرایط جدیدی را برای کشور فراهم خواهد کرد.
    مدیرعامل شرکت مس تصریح کرد: همه مدیون شهدا هستیم که جان خود را برای استقلال، نظام و جمهوری اسلامی دادند؛ درست است که آنها با خدا معامله کردند اما یادمان باشد ما مدیون آنها هستیم و پاسخگوییم؛ پس با حضور خود در انتخابات پاسخ خشنودکننده‌ای به شهدا بدهیم.
    سعدمحمدی ادامه داد: ما هم با خون شهدا میثاق مجدد می‌بندیم که با تمام وجود برای ایجاد اشتغال و اقتصاد قوی و توسعه فرهنگی و اجتماعی تمام ذهن، روح و وقت‌مان را در اختیار نیروهای انسانی و کارگران و... قرار دهیم تا بتوانند صادقانه تلاش کنند.
    مدیرعامل شرکت مس همچنین خاطرنشان کرد: شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای وظایف و تعهدات اخلاقی که برای اقتصاد کشور برعهده دارد در مسیر صعودی، سرمایه‌گذاری می‌کند و به وظایفش عمل می‌کند؛ دغدغه مردم بحث اشتغال فرزندان‌شان است؛ ما 101هزار میلیارد تومان  برای اجرای پروژه در صنعت مس سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.
    وی ادامه داد: ظرف 3 تا 4 سال آینده، شرکت مس جزو 10 کشور برتر دنیا در تولید مس خواهد بود و درآمد شرکت به 4.5 میلیارد دلار خواهد رسید.
    سعد محمدی تاکید کرد: شرکت مس نیازمند وفاق و همدلی، یکرنگی و دوستی است تا بتواند این مسیری را که برای خود تدوین کرده، با موفقیت طی کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر