فراخون مناقصه" تامین مصالح، لوازم و قطعات و اجرای قفسه بندی انبار مرکزی" شرکت طلای زرشوران

عصر معدن- شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران مناقصه عمومی یک مرحله ای برای" تأمین مصالح، لوازم و قطعات و اجرای قفسه بندی انبار مرکزی شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران" برگزار می کند.;

فراخون مناقصه" تامین مصالح، لوازم و قطعات و اجرای قفسه بندی انبار مرکزی" شرکت طلای زرشوران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، این شرکت در نظر دارد در راستای قوانی مربوطه، از کلیه متقاضیان ذیصلاح و اشخاص حقوقی داخلی که دارای توان فنی و اجرایی برای انجام خدمات مربوطه هستند، دعوت به عمل آورد.

    متقاضیان برای دریافت اسناد مناقصه می توانند با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir و مبلغ مندرج در متن مناقصه را واریز کنند. مدت زمان این مناقصه دو ماه شمسی در نظر گرفته شده است.

    زمان دریافت اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از تاریخ درج آگهی حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 16) روز یکشنبه 9 آذر ماه جاری است.

    متقاضیان باید پیشنهادهای خود را حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 16) روز چهارشنبه 19 آذرماه جاری در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری کنند. همچنین زمان گشایش پاکت‌های مناقصه ساعت 14 روز سه شنبه 25 آذر ماه 99 خواهد بود.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر