وزیر خزانه داری امریکا:

روسال از "تحریم" خارج می شود

عصر معدن- ایالات متحده مایل به لغو تحریم ها علیه غول آلومینیومی Rusal است.;

روسال از "تحریم" خارج می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، استیون منوچین، وزیر خزانه داری، روز جمعه گفت: هدف ما این بود که برای نادیده گرفتن« روسال» از تجارت استفاده نکنیم. خزانه آمریکا آماده است تا تولیدکننده آلومینیوم روسیه را از فهرست تحریم‌های ایالات‌متحده حذف کند.

    نظرمنوچین آخرین نشانه ای بود که دولت ترامپ در تلاش برای کمک به تحریم های Rusal بود. وی اقدامات متعددی را برای محکم کردن دولت ایالات متحده انجام داد و محدودیت ها را لغو کرد.

    لازم به یادآوری است وزارت خزانه داری ایالات متحده در ماه آوریل تحریم هایی علیه میلیاردر اولگ Deripaska و 8 شرکت که وی به عنوان سهامدار بزرگ، از جمله Rusal در آن حضور داشت تحمیل کرد. این تحریم ها در بازار آلومینیوم جهانی منجر به ویرانی و باعث شد تا چندین کشور و شرکت به منظور خنثی سازی شرایط در "روسال"خسارت ببینند.

    منوچین در مصاحبه ای با رویترز در سائوپائولو، پیش از جلسات مالی G20 در این آخر هفته در آرژانتین، گفت: "این شرکت به ما در مورد مسائل مربوط به فهرست موارد خاص (از لیست فهرست های اختصاص داده شده ملیت ها) نزدیک شده است."
    منوچین گفت: "من قصد ندارم به جزئیات دقیق آنچه که این پیشنهادات را ارائه می دهیم، اشاره کنم ، اما اگر بتوانیم یک راه حل قابل قبول پیدا کنیم، هدف ما همین خواهد بود.
    وی افزود: "هدف ما این است که از تجارت خارج نشویم"، زیرا "روسال" برای بازار جهانی آلومینیوم مهم است.
    ماه گذشته سهامداران Rusal یک هیات مدیره جدید را انتخاب کردند که توسط مدیران مستقل و مدیران عملیاتی تشکیل شده‌بود.
    Deripaska و گروهی از مدیران ارشد او در ماه مه از هییت مدیره Rusalکناره‌گیری کردند و در حال حاضر بر روی چندین گزینه برای کاهش کنترل خود روی شرکت کار می‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر