آگهی تجدید مناقصه " خرید و تحویل ۱۰۰ تن سیانید سدیم" طلای زرشوران

عصر معدن- شرکت طلای زرشوران آگهی تجدید فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی"خرید و تحویل ۱۰۰ (یکصد) تن سیانید سدیم قرصی با خلوص ۹۸ درصد مورد نیاز کارخانه" را به فراخوان گذاشت.;

آگهی تجدید مناقصه " خرید و تحویل ۱۰۰ تن سیانید سدیم" طلای زرشوران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، شرکت طلای زرشوران مزایده فوق را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) برگزار می کند. بنابراین از کلیه متقاضیان (اعم از حقیقی و حقوقی) که مایل به شرکت در مزایده فوق هستند دعوت به عمل می‌آید تا جهت دریافت اسناد مزایده به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir مراجعه کنند.

    مدت زمان اجرای پروژه چهار ماه کامل شمسی تعیین شده است. زمان دریافت اسناد از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از تاریخ درج آگهی حداکثر تا پایان وقت اداری 18 آبان ماه اعلام شده است و زمان و محل تحویل اسناد در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نیز حداکثر تا پایان وقت اداری(ساعت 16) دوم آذرماه است.

    زمان گشایش پاکت‌های این مزایده ساعت 10صبح سوم آذرماه امسال (شهرستان تکاب، کیلومتر 38 جاده تخت سلیمان، روستای زرشوران، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران) است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر