بهره‌برداری از کارخانه استحصال طلا در سیستان و بلوچستان

عصر معدن- بهره برداری از کارخانه استحصال طلا در شهرستان تفتان استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.;

بهره‌برداری از کارخانه استحصال طلا در سیستان و بلوچستان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: این کارخانه با سرمایه گذاری 55 میلیون دلاری انجام شده و با ورود این صنعت به منطقه، زمینه اشتغال هزارو500 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم شده است.
    خلیل احمدسلامی افزود: در این طرح 12 هزار میلیارد ریال با اشتغال ثابت 668 نفر هزینه شده است و پیش بینی می‌شود در مدت زمان 10 سال، 24 تن طلا از معدن تفتان به این کارخانه انتقال و استحصال شود.
    وی بابیان اینکه براساس برنامه ریزی صورت گرفته و تاکیدات انجام شده، بخش زیادی از کارگران و فعالان در حوزه معدن و کارخانه استحصال طلای تفتان، بومی منطقه و مناطق اطراف هستند، ابراز امیدواری کرد: شرکت‌سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، سرمایه‌گذاریِ هلدینگ صدرتامین (تاصیکو) و شرکت توسعه معادن پارس که در حوزه معدن و کارخانه استحصال معدن طلای تفتان فعال هستند، به مسئولیت اجتماعی خود درقبال ساکنان منطقه توجه کرده و خدمات لازم و درحد توان خود را به آنان ارائه کنند.
    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: امکان توسعه فعالیت کارخانه استحصال طلای تفتان وجود دارد و حمایت لازم نیز ازسوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های تابعه آن در این حوزه یک اولویت است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر