چه کسانی در COMEX طلا می خرند؟

عصر معدن- بازار عمده‌ای است که قراردادهای فلزات گرانبها در آن مبادله می شوند.;

چه کسانی در COMEX طلا می خرند؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»،  COMEX توسط گروه CME اداره می شود حدود 3 میلیارد گزینه دارد و آینده را نظارت می کند. این ویژگی ها باعث شده تا COMEX بزرگ‌ترین بازار مشتقات جهان باشد.
    COMEX پیش‌تر به عنوان شرکت بورس کالا شناخته می‌شد، اما نام خود را پس از ادغام با واحد تجاری نیویورک در سال 1994 تغییر داد.
    این مرکز برای تجارت قراردادهای مربوط به فروش طلا و سایر کالاها که در یک نقطه خاص در آینده صورت می‌گیرد، استفاده می شود و به دلیل تغییر قیمت کالا بین معامله گران تغییر می یابد. 
    گرچه ارزش قراردادهای طلا در COMEX به قیمت شمش طلا منعکس می شود، اما COMEX تجارت بدون شمارش شمش طلا فیزیکی را کنترل نمی‌کند.
    قراردادهای آتی و قراردادهای گزینه‌های دیگر COMEX به لحاظ فنی دارندگان آن‌ها را قادر می‌سازند تا شمش‌های فیزیکی را در تاریخ مشخص‌شده به دست آورند، COMEX به ندرت به این هدف در این مورد استفاده قرار می‌گیرد.
    سرمایه گذارانی که می خواهند از طلا به لحاظ فیزیکی و امنیت مرتبط با آن سود ببرند، به طور معمول خرید و فروش سکه ها را برای تحویل فوری به طور مستقیم از نمایندگی های سکه مانند BullionByPost خریداری می کنند.
    علاوه بر این روش رایج سرمایه‌گذاری در شمش‌های فیزیکی نیز بسیار امن‌تر است.
    اکثریت قریب به اتفاق تجارت طلا در COMEX کاغذ است. طلا و مقدار معاملاتی که در این مبادله رخ می‌دهد توسط دارایی‌های فیزیکی exchange's منعکس نمی‌شود.
    اگر بازرگانان یک روز اعتماد به نفس خود را از دست بدهند و تحویل دادن شمش را انتخاب کنند، تلاش برای پاسخگویی به این تقاضا بسیار مشکل خواهد بود و بسیاری از سرمایه گذاران از دست خواهند داد.
    زمانی که به دنبال امنیت هستیم که ما با شمش‌های طلا سروکار داریم، حق بیمه کمی بالاتر اختصاص‌یافته است،شمش طلا و سکه یک قیمت کوچک برای پرداخت هزینه اضافی ذهن استکه با دانشی حاصل می‌شود که سرمایه‌گذاری شما یک دارایی ملموسی استکه در دستان سالم شما قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر