کاهش ۱۶درصدی قیمت سکه و طلا در بازار

عصر معدن- بررسی وضعیت بازار نشان می‌دهد که با کاهش تقاضا و التهابات، قیمت سکه و طلا روند کاهشی در پیش گرفته و ۱۶ درصد ارزان شده است.;

کاهش ۱۶درصدی قیمت سکه و طلا در بازار
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایسنا، قیمت سکه و طلا در بازار از نخستین روز هفته تا امروز در مدار کاهشی در حرکت بوده به طوریکه آمارها نشان می‌دهد که بازار شاهد کاهش 16 درصدی قیمت سکه و طلا در هفته اخیر بوده است.

    در این راستا، محمد کشتی‌آرای، عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر درمورد آخرین قیمت سکه و طلا در بازار گفت: قیمت سکه طرح جدید در بازار امروز سه میلیون و 830 هزار تومان، قیمت نیم سکه یک میلیون و 910 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 66 هزار تومان و قیمت سکه‌های یک گرمی 650 هزار تومان است.

    وی افزود: هر مثقال طلا در بازار امروز با قیمت یک میلیون و 530 هزار تومان، هر گرم طلای 18 عیار نیز با قیمت  354 هزار تومان معامله شد. قیمت‌ سکه نسبت به روز گذشته حدود 150 هزار تومان کاهش داشته است. هر گرم طلای 18 عیار نیز حدود 31 هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

    به گفته عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر، قیمت سکه و طلا در طول هفته یعنی از روز شنبه تا امروز 16 درصد کاهش قیمت داشته است. این کاهش قیمت به دلیل کاهش تقاضا، افزایش تعداد فروشندگان و کاهش تعداد معاملات است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر