صادرات ۳ هزار تن مس کاتد از مسیر بورس کالا

عصر معدن- تالار صادراتی بورس کالای ایران، روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه، میزبان دادوستد ۳ هزار تن مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران بود. این چهارمین محموله ملی مس بود که در رینگ صادراتی بورس کالا به فروش رسید.;

صادرات ۳ هزار تن مس کاتد از مسیر بورس کالا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کلاخبر، 35 هزار و 550 تن قیر، 6 هزار تن گوگرد و 208 تن عایق رطوبتی نیز در تالار مذکور مورد معامله قرار گرفت.

    امروز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز 20 هزار تن وکیوم باتوم، 8هزار و 316 تن مواد شیمیایی، یک هزار و 677 تن مواد پلیمری و 25 تن قیر معامله شد.

    شایان ذکر است تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران هم در این روز دادوستد 31 هزار و 407 تن تیرآهن، میلگرد، نبشی شمش بلوم را تجربه کرد.

    همچنین یک هزار تن مس کاتد2 و 15 تن کنسانتره فلزات گرانبها نیز در تالار مذکور به فروش رسید.

    بازار فرعی بورس کالای ایران نیز میزبان معامله 88 تن دی اکتیل فتالات و 18 تن ضایعات فلزی بود.

    براساس این گزارش امروز قراردادهای کشف پریمیوم محصولات صنایع معدنی آغاز شد که مصرف کنندگان استقبال ویژه ای از عرضه شمش فولاد شرکت های جهان فولاد سیرجان، چادرملو و فولاد کاوه جنوب کیش داشتند و در مجموع 175 هزار تن در قالب 27 قرارداد مورد معامله قرار گرفت. همچنین 120 تن مس کاتد ملی مس در قالب 6 قرارداد 20 تنی دادوستد شد تا تعداد قراردادهای کشف پریمیوم در روز جاری به 33 قرارداد برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر