تمدید مهلت برای سرمایه گذاران روسال

عصر معدن- ایالات متحده آمریکا روز جمعه ۱۲نوامبرمهلت سرمایه گذاران را برای جلب سرمایه های روسال وشرکت (EN +(ENPLq.L تعیین می کند.;

تمدید مهلت برای سرمایه گذاران روسال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، وزارت خزانه‌داری ایالات‌متحده در روز جمعه اعلام کرد که تا 12 نوامبر، مهلت برای سرمایه‌گذاران به بدست آوردن دارایی‌ها در مورد شرکت‌های روسی EN + ENPLq تمدید شده است.
    وزارت خزانه داری گفت: 23 اکتبر برای فروش سهام گروه (GAZA.MM)  مهلت باقی مانده است.
    وزارت خزانه‌داری ایالات متحده در ماه آوریل تحریم‌های علیه میلیاردر  Oleg Deripaska  و 8شرکت دیگری که در آن سهامدار است، از جمله صادرکننده آلومینیوم روسال، در پاسخ به آنچه که آن را "فعالیت های بدخیم" از روسیه نامیده می شود تحمیل کرد.
    Deripaska علاقه‌مند به کنترل EN +  است که به نوبه خود کنترل روسال، بزرگترین تولید کننده آلومینیوم در خارج از چین را دارد. خودروساز GAZ همچنین بخشی از امپراتوری کسب و کار خود است.
    خروج سرمایه‌گذاران از این شرکت‌ها در این شرکت‌ها تا روز 23 اکتبر در اواخر ماه ژوئیه تمدید شد.
    وزیر خزانه‌داری ایالات‌متحده، استیون منوچین، گفته‌است آمریکا در حال مذاکره با روسال برای حذف آن از فهرست تحریم‌ها است.
    EN + و روسال به دولت ایالات‌متحده در مورد تغییرات اساسی حاکمیت شرکتی نزدیک شده‌اند که می‌تواند به طور بالقوه منجربه تغییرات قابل‌ توجه در کنترل شود.  وزارت خزانه‌داری در بیانیه‌ای اعلام کرد تا زمان کافی برای بررسی، ما این مجوز را تا روز 12 نوامبر تمدید خواهیم کرد .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر