فلز سرخ افزایشی شد

عصر معدن- روز جمعه پنجم مرداد ماه ۱۴۰۳، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۱۰۱ دلار افزایش یافت و ۹ هزار و ۱۸ دلار قیمت‌گذاری شد.;

فلز سرخ افزایشی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر، قیمت مس در روز ‌جمعه پنجم مرداد ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز پنج‌شنبه چهارم مرداد ماه، 1٫1 درصد معادل 101 دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، 2٫1 درصد افت را تجربه کرد و به 9 هزار و 18 دلار رسید. قیمت مس در روز پنج‌شنبه چهارم مرداد ماه، هشت هزار و 917 دلار بود.

    قیمت سه ماهه مس در معاملات روز جمعه پنجم مرداد ماه، 1٫1 درصد معادل 97 دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، 2٫2 درصد افت پیدا کرده است.

    موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه پنجم مرداد ماه با کاهش یک هزار و 675 تنی، از 239 هزار و 425 تن به 237 هزار و 750 تن رسید.

    روز جمعه 29 تیر ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با 116 دلار بر تن گزارش شده که نسبت به روز پنج‌شنبه چهارم مرداد ماه،با کاهش چهار دلار بر تن همراه شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر