افزایش ۴۴ دلاری قیمت مس در بورس لندن

عصر معدن- روز دوشنبه ۱۲ خرداد ماه سال ۱۳۹۹، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین ۴۴ دلار افزایش داشته و به پنج هزار و ۳۷۷ دلار رسیده است.;

افزایش ۴۴ دلاری قیمت مس در بورس لندن
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در روز 12 خرداد ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه، 0.8 درصد رشد داشته و نسبت به هفته پیشین 2.6 درصد افزایش را تجربه کرده و به پنج هزار و 377 دلار رسیده است.

    قیمت سه ماهه مس در معاملات روز دوشنبه 12 خرداد ماه، با افزایش 47 دلاری نسبت به روز معاملاتی پیش از آن، 0.9 درصد افزایش داشت و پنج هزار و 404 دلار اعلام شد. قیمت سه ماهه فلز سرخ نسبت به هفته پیش 2.5 درصد رشد را تجربه کرده است.

    روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه 12 خرداد ماه، با کاهش 6 هزار و 75 تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از 261 هزار و 800 تن به 255 هزار و 725 تن رسیده است.

     

    نمودار 2 وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر را به تصویر می‌کشد. طبق این نمودار، در روز دوشنبه 12 خرداد ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز نسبت به جمعه، افزایش سه دلاری داشته و برابر با 28 دلار بر تن گزارش شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر