رشد هشت دلاری قیمت مس

عصر معدن- روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۰.۱ درصد افزایش یافت و به ۹ هزار و ۸۲۰ دلار و ۵۰ سنت رسید.;

رشد هشت دلاری قیمت مس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در روز جمعه 9 اردیبهشت ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز پنج‌شنبه هشتم اردیبهشت ماه، 0.1 درصد معادل هشت دلار و 50 سنت نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین 4 درصد افت را تجربه کرد و به 9 هزار و 820 دلار و 50 سنت رسید. قیمت مس در روز پنج‌شنبه هشتم اردیبهشت ماه، 9 هزار و 812 دلار بود.

    قیمت سه ماهه مس در معاملات جمعه 9 اردیبهشت ماه، 0.2 درصد معادل 17 دلار نسبت به روز معاملاتی قبل افزایش و نسبت به هفته پیشین 4 درصد افت داشته است.

    روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه 9 اردیبهشت ماه، با افزایش پنج هزار و 200 تنی، از 150 هزار و 850 تن به 156 هزار و 50 تن رسیده است.

    روز جمعه 9 اردیبهشت ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با دو دلار بر تن گزارش شده که نسبت به پنج‌شنبه هشتم اردیبهشت با افزایش 9 دلار بر تن همراه بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر