قیمت مس ۱٫۳ درصد افزایش یافت

عصر معدن- روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۱۰۳ دلار رشد پیدا کرد و به هشت هزار و ۳۴۲ دلار رسید.;

قیمت مس ۱٫۳ درصد افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در روز ‌سه‌شنبه 31 مرداد ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه 30 مرداد ماه، 1٫3 درصد معادل 103 دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، 2٫7 درصد رشد را تجربه کرد و به هشت هزار و 342 دلار رسید. قیمت مس در روز دوشنبه 30 مرداد ماه، هشت هزار و 239 دلار بود.

    قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه 31 مرداد ماه، 1٫2 درصد معادل 99 دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، 2٫3 درصد رشد داشته است.

    روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه 31 مرداد ماه، با افزایش 100 تنی، از 95 هزار و 325 تن به 95 هزار و 425 تن رسیده است.

    روز سه‌شنبه 31 مرداد ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با 31 دلار بر تن گزارش شده که نسبت به دوشنبه 30 مرداد ماه،با کاهش چهار دلار بر تن همراه بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر