مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران:

فروش شرکت مس از ۲۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد/شرکت مس پیشتاز در تحقق برنامه‌های تولید

عصر معدن- اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: مجموع فروش شرکت ملی صنایع مس ایران تا پایان بهمن‌ماه سال ۱۳۹۸، به ۲۰ هزار و ۱۸۲ میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۴۵ درصدی فروش داشته است.;

فروش شرکت مس از ۲۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد/شرکت مس پیشتاز در تحقق برنامه‌های تولید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از مس پرس، مدیرعامل شرکت مس با اعلام این خبر و با بیان این که فروش بهمن ماه شرکت مس حدود 1871 میلیارد تومان بوده است درباره تحقق برنامه‌های تولیدی شرکت مس در 11 ماهه منتهی به بهمن 1398 گفت: شرکت مس طی این بازه زمانی، 224هزار و 333تن کاتد مس تولید کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حدود هزار تن بیشتر تولید کرده است.

    وی افزود: همچنین طی این بازه زمانی شرکت مس 274هزار و 250تن آند تولید کرده است که با این میزان تولید برنامه 11 ماهه امسال را با رشد 2 درصدی محقق کرده است.
    وی ادامه داد: علاوه بر این تا پایان بهمن‌ماه سال جاری، تولید کارخانه ذوب مجتمع مس سرچشمه 218 هزار و 634 تن بوده است که نسبت به برنامه 197 هزار و 434 تنی رشد 11 درصدی و نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 19 درصدی داشته است.
    سعدمحمدی با اشاره به اینکه تا پایان بهمن‌ماه 1398، تولید کاتد پالایشگاه مجتمع مس سرچشمه 148 هزار و 498 تن بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 7 درصدی داشته است.

    به گفته مدیرعامل شرکت مس، طی 11ماهۀ ابتدایی سال جاری درمجموع 49میلیون و 424هزار تن سنگ سولفور برداشت شده است که 3درصد از برنامه در نظر گرفته شده برای برداشت سنگ سولفور جلوتر است.
    سعدمحمدی همچنین گفت: تولید کنسانتره مس نیز در این مدت، رشد قابل‌توجهی داشته است؛ به‌طوری‌که طی این مدت، شرکت مس 1میلیون و 93 هزار تن کنسانتره مس تولید کرده است که نسبت به برنامه تعریف‌شدۀ 1 میلیون و 57 هزار تنی، رشد 3درصدی نشان می‌دهد.

    مدیرعامل شرکت مس در ادامه به میزان تولید مس محتوی معدنی شرکت مس اشاره کرد و گفت: در 11ماهۀ ابتدایی امسال این شرکت درمجموع 273هزار و 719 تن مس محتوی معدنی تولید کرده است که در مقایسه با برنامه 265 هزار و 442 تنی، رشد 3 درصدی داشته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر