مدیرکل صمت استان همدان خبر داد؛

بزرگترین کارخانه تولید فویل آلومینیومی غرب کشور به چرخه تولید بازگشت

عصر معدن- بزرگترین کارخانه تولید فویل آلومینیومی غرب کشور در شهرستان رزن همزمان با هفته دولت با اعتباری افزون‌بر ۷۵۰۰میلیارد ریال احیا و با حضور استاندار همدان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان به افتتاح و بهره‌برداری رسید.;

بزرگترین کارخانه تولید فویل آلومینیومی غرب کشور به چرخه تولید بازگشت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از شاتانیوز، «احمد شانیان» مدیرکل صمت استان همدان، امروز یکشنبه 11 شهریور در آئین افتتاح یک واحد صنعتی شاخص کشور با اشاره به تعطیلی این واحد صنعتی در سال گذشته، گفت: با حمایت دولت این کارخانه با واگذاری به سرمایه‌گذار جدید و صرف 7 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار به چرخه تولید بازگشت.

    وی افزود: این واحد صنعتی یکی از صنایع مطرح در زمینه فویل آلومینیومی در کشور و بزرگترین واحد تولیدکننده این محصول در غرب کشور محسوب می‌شود.

    مدیرکل صمت استان همدان ظرفیت تولید سالیانه این واحد را 48 هزار تن برشمرد و خاطرنشان کرد: این کارخانه صنعتی با تولید 30هزار تن ورق و 18 هزار تن فویل آلومینیومی آلیاژی در تامین بخشی از نیاز داخلی کشور به این محصول نقش بسزایی دارد.

    شانیان همچنین گفت: در هفته دولت 110 طرح صنعتی، معدنی و صنفی در استان همدان با سرمایه‌گذاری 180هزار میلیارد ریال افتتاح و راه‌اندازی شد.

    برپایه این گزارش، در هفته دولت 77 پروژه در حوزه‌های مختلف با اعتباری افزون‌بر 10 هزار و 500 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر