مشاور مدیرعامل شرکت مس و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس خبر داد:

افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس

عصر معدن- حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل شرکت مس از افتتاح اولین «نمایشگاه و نشست‌های تخصصی مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و امداد و نجات» با حضور دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس و حمیدرضا رشیدی نژاد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و نمایندگان محترم مجلس و مقامات استانی در عصر روز شنبه ۱۴ تیرماه خبر داد.;

افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، ضیغمی با اعلام این خبر گفت: تمرکز این نمایشگاه بر نمایش توان واحدهای HSE صنایع و معادن کشور و امکانات و توانایی‌های آنان در مقابله با بحران‌ها و حفظ سلامت سرمایه انسانی از یک‌سو و از سوی دیگر حفظ شرایط تولید پایدار است.

    وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که اخیراً تولید صنایع را با خطر توقف روبرو کرد شیوع بیماری کرونا در دنیا بود و در شرایطی که این موضوع تمامی مناسبات و فعالیت‌های بنگاه‌های اقتصادی را تحت تأثیر قرار داد ولی در کشور و ما تحت تدابیر ویژه نه‌تنها تولید متوقف نشد بلکه در سال جهش تولید با رشد تولید مواجه شد.
    مشاور مدیرعامل شرکت مس با تأکید بر اینکه بدون شک تداوم تولید مدیون برنامه‌ریزی‌های فشرده و ازخودگذشتگی کارکنان واحدهای HSE در صنایع بود گفت: برای نمونه شرکت ملی صنایع مس ایران از ابتدای شیوع کرونا تاکنون نه‌تنها با کاهش تولید مواجه نشد بلکه تحت برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت دقیق دکتر سعدمحمدی و تلاش‌ مضاعف و فداکاری تمامی کارکنان شرکت و مجتمع‌های تولیدی؛ به‌ویژه مهندس آرمان حسنی معاون توسعه سرمایه انسانی و فناوری اطلاعاتی، مهندس حسین احمدی و مهندس حسین ابراهیمی‌نسب و مهندس مهدوی‌پور مدیران مجتمع مس سرچشمه و مجتمع مس شهربابک؛ در بسیاری از حوزه‌ها افزایش تولید و رکوردهای مختلف و بی‌سابقه تولیدی در استان کرمان را ثبت کرد.
    وی تصریح کرد: علاوه بر این موفقیت‌ها شرکت ملی مس در طول 4 ماه گذشته کمک‌های بسیاری را در قالب مسئولیت‌های اجتماعی به شبکه بهداشت و درمان استان کرمان و تأمین تجهیزات و ملزومات پزشکی برای مقابله با شیوع کرونا انجام داد.
    ضیغمی در ادامه با اشاره به برگزاری این رویداد و حضور 40 شرکت بزرگ صنعتی و معدنی استان کرمان در این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه از واحدها و شرکت‌های نمونه در کمک به پیشگیری و مقابله با کرونا از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمان تقدیر به عمل می‌آید.
    وی اضافه کرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی است که واحدهای HSE شرکت مس در این نمایشگاه آخرین تدابیر، اقدامات و دستاوردهای خود در این زمینه را به نمایش بگذارند و با تبادل تجربیات با شرکت‌های بزرگ و کوچک در استان کرمان زمینه‌های تداوم جهش تولید و تحقق منویات مقام معظم رهبری را فراهم کنند.
    به گفته مشاور مدیرعامل شرکت مس اقدامات عملیاتی شرکت‌ها در جهت استمرار تولید یا خدمت‌رسانی در شرایط بحران با حضور واحدها و معاونت بهداشت محیط، HSE، حمل‌ونقل، مدیریت بحران و سایر واحدهای مرتبط همچون تولید و بهره‌برداری از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه و دلایل حضور شرکت ملی صنایع مس در این نمایشگاه است.
    گفتنی است این رویداد از شنبه 14 تیرماه تا دوشنبه 16 تیرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی جنوب شرق کرمان برگزار می‌‌شود و از ساعت 17 تا 22 پذیرای علاقمندان و مخاطبان خواهد بود. همچنین در این نمایشگاه سه‌روزه شرکت‌های صنعتی و معدنی استان کرمان همچون شرکت صنعتی و معدنی گل گهر، شرکت سنگ‌آهن گهر زمین، هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)، شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر، شرکت جهان فولاد سیرجان و ... حضور دارند و آخرین توانمندی‌های خود در حوزه HSE را به نمایش خواهند گذاشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر