افت شدید قیمت آلومینیوم پس از گذر از قله

عصر معدن- بورس فلزات لندن در روز دوشنبه ۱۴ تیرماه (۵ جولای) درحالی کار خود را آغاز کرد که قیمت آلومینیوم به دومین پیک افزایشی از ابتدای سال ۲۰۲۱ تاکنون رسیده بود. اما پس از آن شاهد کاهش تدریجی قیمت این فلز در بورس فلزات لندن بودیم به‌طوری‌که در روز پنجشنبه ۱۷ تیرماه قیمت فروش این فلز به ۲۴۳۵ دلار (تن) کاهش یافت.;

افت شدید قیمت آلومینیوم پس از گذر از قله
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن»  به نقل از باشگاه آلومینیوم، نخستین پیک ماکسیمم قیمت در تاریخ 10 ماه می سال جاری با قیمت آلومینیوم به 2565 دلار (تن) رخ داده بود.

    آلومینیوم در تاریخ 14 تیرماه به 2539 دلار و 50 سنت در بورس فلزات لندن رسید اما پس از آن شاهد کاهش تدریجی قیمت این فلز در بورس بودیم به‌طوری‌که در روز پنجشنبه 17 تیرماه قیمت فروش این فلز به 2435 دلار (تن) کاهش یافت.

    در روز جمعه 18 تیرماه بورس فلزات لندن درحالی به‌کار خود پایان داد که قیمت آلومینیوم با اندکی افزایش به 2470 دلار (تن) رسیده بود.

    براساس این گزارش، فروش سه‌ماهه آلومینیوم در بورس فلزات لندن طی هفته گذشته به 2488 دلار و 50 سنت رسید. همچنین موجودی فلز آلومینیوم در بورس فلزات لندن طی هفته گذشته 1506675 تن اعلام شد.

    فلز آلومینیوم در میان فلزات پایه‌ای قراردارد که شاهد بیشترین افزایش قیمت پس از کرونا بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر