فلز سرخ کاهشی شد

عصر معدن- روز دوشنبه ۱۹ تیر ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۱۳ دلار افت پیدا کرد و به هشت هزار و ۲۸۶ دلار رسید.;

فلز سرخ کاهشی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر ، قیمت مس در روز دوشنبه 19 تیر ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه 16 تیر ماه، 0٫2 درصد معادل 13 دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، 0٫8 درصد افت را تجربه کرد و به هشت هزار و 286 دلار رسید. قیمت مس در روز جمعه 16 تیر ماه، هشت هزار و 299 دلار بود.

    قیمت سه ماهه مس در معاملات روز دوشنبه 19 تیر ماه، 0٫2 درصد معادل 14 دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، کاهش و نسبت به هفته پیشین، 0٫7 درصد افت داشته است.

    روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه 19 تیر ماه، با کاهش سه هزار و 550 تنی، از 62 هزار و 975 تن به 59 هزار و 425 تن رسیده است.

    روز دوشنبه 19 تیر ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با 12 دلار بر تن گزارش شده که نسبت به جمعه 16 تیر ماه،با کاهش یک دلار بر تن همراه بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر