قیمت جهانی مس کاهش یافت

عصر معدن- روز سه‌شنبه ۲۳ مرداد ماه، قیمت مس در «LME» نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۱۹ دلار کاهش یافت و هشت هزار و ۸۳۲ دلار قیمت‌گذاری شد.;

قیمت جهانی مس کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر، قیمت مس در روز سه‌شنبه 23 مرداد ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه 22 مرداد ماه، 0٫2 درصد معادل 19 دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، 1٫3 درصد رشد را تجربه کرد و به هشت هزار و 832 دلار رسید. قیمت مس در روز دوشنبه 22 مرداد ماه، هشت هزار و 851 دلار بود.

    قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه 23 مرداد ماه، 0٫2 درصد معادل 15 دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، کاهش و نسبت به هفته پیشین، 1٫3 درصد رشد پیدا کرده است.

    روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه 23 مرداد ماه با افزایش 9 هزار و 500 تنی، از 296 هزار و 125 تن به 305 هزار و 625 تن رسیده است.

    روز سه‌شنبه 23 مرداد ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با 128 دلار بر تن گزارش شد که نسبت به روز دوشنبه 22 مرداد ماه، با افزایش چهار دلار بر تن همراه بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر