سعدمحمدی:

«درآلو» کلیدی‌ترین طرح توسعه شرکت مس است

عصر معدن- اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس با بیان این‌که کلیدی‌ترین طرح توسعه ما در حال حاضر معدن مس درآلو است که ظرفیت تولید ۱۵۰ هزار تن کنسانتره مس را خواهد داشت گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که این پروژه تا پایان سال آینده وارد مدار تولید شود. «درآلو» کلیدی‌ترین طرح توسعه شرکت مس است;

«درآلو» کلیدی‌ترین طرح توسعه شرکت مس است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از مس پرس، اردشیر سعدمحمدی با اعلام این خبر افزود: این پروژه به‌تنهایی بیش از 1500 میلیارد تومان به گردش مالی شرکت مس اضافه خواهد کرد.
    وی تصریح کرد: علاوه بر این، برای فاز 3 تغلیظ سرچشمه و فاز 2 میدوک برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا این پروژه‌ها را طراحی و عملیاتی کنیم.
    سعد محمدی ادامه داد: با بهره‌برداری از کارخانجات اسید و با توجه به قیمت کم اسید در نظر داریم با مشارکت بخش خصوصی کارخانه تولید اسید فسفریک که قیمت جهانی حدود 600 دلار است را طراحی و راه‌اندازی کنیم.
    مدیرعامل شرکت مس با اعلام این‌که مذاکرات مربوط به نوسازی و خرید تجهیزات روز انجام شده است و در حال عملیاتی شدن است گفت: برای پیشبرد طرح‌های توسعه نیازمند افزایش حجم عملیات معدنکاری هستیم که در حال حاضر در حدود 180 میلیون مترمکعب است و برای تحقق این اهداف نیاز داریم که به بیش از 300 میلیون تن در سال برسیم.
    سعدمحمدی در پایان با تشکر از همراهی تمامی پرسنل صنعت مس و سهامداران شرکت برای خلق این موفقیت‌های پی‌درپی گفت: برای توسعه شرکت مس برنامه داریم و مس هدفمند است و با همراهی همه پرسنل و سهامداران روزهای قشنگی را برای مس به وجود می‌آوریم و شرکت مس را به شرکت اول کشور تبدیل خواهیم کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر