مس روند افزایشی در پیش می گیرد

عصر معدن- بهای فلز مس در هفته قبل در بازارهای جهانی با نوساناتی همراه بود، اما به طور کلی در هفته گذشته روندی نزولی داشت.;

مس روند افزایشی در پیش می گیرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»  قیمت فلز بنیادین مس از قیمت 6985.00 دلار به ازای هر تن در تاریخ 18 ماه ژوئن سال 2018 میلادی، به قیمت 6810.00 دلار به ازای هر تن در تاریخ 22 ماه ژوئن سال جاری میلادی، رسید.
    گروه تحلیلی کارگزاری سی ولکس در گزارشی نوشت: با توجه به شواهد و اسیلاتورهای موجود در تحلیل تکنیکال، فلز مس روند بلند مدت صعودی دارد و این فلز بنیادین، نوساناتی را نیز در این بین تجربه خواهد کرد.
    در هفته گذشته فلز بنیادین مس روندی نزولی داشت و این پیش بینی برای هفته آینده وجود دارد که فلز مس روندی کاهشی داشته باشد.
    در این صورت فلز اگر مس بخواهد نزول یابد، در این صورت با عبور از نزدیکترین سطح حمایتی  خود یعنی 6700 دلار به ازای هر تن، احتمال این که قیمت مس، تا ساپورت مهم و تاریخی 6500 دلار به ازای هر متریک تن نزول یابد، وجود دارد در غیر این صورت چنانچه مس بخواهد روندی صعودی داشته باشد، در صورت عبور کردن از نزدیکترین سطح مقاومتی تاریخی و مهم خود که 7000 دلار به ازای هر متریک تن است، احتمالا تا مقاومت 7200 دلار به ازای هر متریک تن نیز افزایش خواهد یافت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر