فرماندار شهرستان شهربابک عنوان کرد:

اقدامات خوب شرکت مس برای پیشگیری از «کرونا» در شهربابک/ صنعت مس شهربابک سبز می شود

عصر معدن- سعید قائینی فرماندار شهرستان شهربابک با اشاره به تعامل خوب شرکت مس و مجتمع مس شهربابک با مجموعه‌های دولتی شهرستان، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، شرکت مس تعامل بسیار خوبی را با فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان شهرستان داشته است.;

اقدامات خوب شرکت مس برای پیشگیری از «کرونا» در شهربابک/ صنعت مس شهربابک سبز می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از مس پرس، فرماندار شهرستان شهربابک ضمن قدردانی از دکتر سعدمحمدی مدیریت ارشد شرکت مس و مهندس مهدوی‌پور مدیر مجتمع مس شهربابک به خاطر انجام اقدامات شایسته برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح استان گفت: اقدامات شرکت مس در روزهای گذشته در تمامی ابعاد و در حوزه‌های مختلف اطلاع‌رسانی و عملیاتی بوده است.
    وی افزود: چاپ بروشور، چاپ بنر و استندهای تبلیغاتی از مهم‌ترین اقدامات مجتمع مس شهربابک در حوزه اطلاع‌رسانی برای پیشگیری از ویروس کرونا بوده است.
    قائینی با بیان این‌که همچنین کمک‌های خوبی از سوی مجتمع مس شهربابک در زمینه خرید لوازم و ملزومات بهداشتی، شوینده و ضدعفونی‌کننده انجام شده است اظهار داشت: درمجموع، در حال حاضر یک هماهنگی و تعامل بسیار خوب و در خور توجهی بین مجموعه شرکت مس و ستاد مدیریت بحران شهرستان شهربابک حاکم است.
    فرماندار شهرستان شهربابک در ادامه به اقدامات زیست‌محیطی شرکت مس اشاره کرد و گفت: انصافاً اقدامات اخیر شرکت ملی صنایع مس در حوزه محیط‌زیست در شهربابک در خور تقدیر است. اجرای طرح توسعه ذوب خاتون‌آباد و اسیدسولفوریک هر دو طرح‌هایی بودند در حوزه محیط‌زیست و تبدیل شدن آن به یک صنعت سبز.
    قائینی با بیان‌ این‌که اجرای این طرح‌های اقدام بزرگی بود اظهار داشت: این نوید را به مردم می‌دهم که با اجرای این‌ طرح‌ها که مطابق با تکنولوژی روز دنیا از سوی شرکت مس صورت گرفته باعث می‌شود که آلایندگی ذوب خاتون‌آباد نزدیک به صفر باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر