قائم مقام ایمیدرو:

کنفرانس آلومینیوم"تقاضا محور" برگزار شود/ "بومی سازی"، شعار ششمین کنفرانس آلومینیوم ایران

عصر معدن- قائم مقام ایمیدرو ضمن تاکید بر برگزاری ششمین کنفرانس آلومینیوم ایران با رویکرد "تقاضا محور"، اعلام کرد: محور این کنفرانس "بومی سازی" است و در این گردهمایی باید نیازهای شرکت ها حوزه آلومینیوم مورد بررسی قرار بگیرد.;

کنفرانس آلومینیوم"تقاضا محور" برگزار شود/ "بومی سازی"، شعار ششمین کنفرانس آلومینیوم ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، عباس نعیمی در نشست "هم اندیشی برگزاری ششمین کنفرانس آلومینیوم ایران" که با حضور مدیران عامل شرکت ها و تشکل های حوزه آلومینیوم برگزار شد، افزود: با توجه به شرایط تحریم در کشور و بهره مندی از این فرصت در جهت تامین نیازهای شرکت ها با توان داخلی، رویکرد این کنفرانس بر مبنای بررسی نیازهای شرکت ها و ارایه راهکارها خواهد بود.

    وی اظهار داشت: با برگزاری هدفمند و حضور شرکت های تقاضامند در این کنفرانس، می توان بیش از پیش برنامه های توسعه ای بخش آلومینیوم را دنبال کرد.
    عضو هیات عامل ایمیدرو، مشارکت شرکت های آلومینیوم در تعیین عناوین کارگاه های آموزشی و پنل های تخصصی کنفرانس را مهم خواند و افزود: شرکت ها، سندیکا آلومینیوم و مجریان این کنفرانس با تشکیل کارگروه می توانند، نیازهای اساسی این صنعت را مورد بررسی قرار دهند.

    تحریم زمینه توسعه بومی سازی را تقویت کرد
    نعیمی با اشاره به ارتباط موثر سازمان ایمیدرو با دانشگاه ها، گفت: تحریم، زمینه توسعه بومی سازی و اتکا به توان داخلی را فراهم و تقویت کرده است و یکی از عوامل کلیدی در تحقق هرچه بهتر این مهم، تعامل صنعت و دانشگاه است.
    وی با بیان اینکه ایمیدرو با چهار دانشگاه علم و صنعت، شریف، امیرکبیر و تهران همکاری های گسترده ای را آغاز کرده است، افزود: ارتباط موثر این سازمان با دانشگاه ها و مراکز علمی از رویکردهای اصلی این سازمان است که در این زمینه شرکت ها با اعلام نیازهای خود و همچنین حمایت ایمیدرو از ایده های دانش بنیان ها، این ارتباط را برقرار می کنند. قائم مقام ایمیدرو تاکید کرد: شرکت های حوزه آلومینیوم در برگزاری این کنفرانس مشارکت داشته باشند.
    در این نشست شهریار طاهرپور مدیرعامل آلومینیوم جنوب (سالکو) و احمد مجیدی مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران(ایرالکو) و نمایندگان شرکت های المهدی و جاجرم حضور داشتند و به طرح نکات مورد نظر خود در صنعت آلومینیوم پرداختند.

    ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی آلومینیوم ایران، دوم اردیبهشت سال آینده با شعار بومی سازی، در تهران برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر