مس به اوج باز می گردد؟

عصر معدن- کارشناسان بر این باورند که مس در سه ماهه سوم سال در محدوده ۶۶۰۰ دلاری باقی بماند.;

مس به اوج باز می گردد؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸:۰۰

     

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از معدن24، مس به عنوان یکی از چند فلز بزرگ، همواره در بورس فلزات شاخص ساز بوده و از این روست که قیمت این محصول در روند بازار بسیار تاثیرگذار است.

    براساس داده های بورس فزات لندن، مس مارس 2018 را با قیمت 6600 دلار شروع کرد و تا می همان سال تا 6650 دلار هم افزایش قیمت داشت ولی پس از آن اگرچه با نوسانات صعودی و نزولی زیادی روبرو شد اما در بلند مدت و تا مارس سال جاری به کف قیمتی خود در این سال ها، یعنی محدوده 5100 دلاری نزول پیدا کرد.

    روند قیمتی مس از مارس سال 2020 تاکنون به طور کلی صعودی بوده است به طوریکه توانسته است مرزهای 6600 دلاری را بار دیگر لمس کند و این سوال را در ذهن مخاطبان خود به وجود می آورد که آیا این محصول قرمز رنگ بار دیگر قادر خواهد بود به محدوده فراتر از 6600 دلاری قدم بگذارد؟

    روزهای درخشان مس به می تا ژوئن 2018 برمی گردد که ارزشی در محدوده 6650 دلاری پیدا کرده بود و در مقابل، بدترین روزهای این محصول مربوط به مارس تا آوریل سال جاری می باشد که در سطح قیمتی فلز سرخ به نزدیک 5100 دلار رسید.

    به عقیده کارشناسان و متخصصین بازار فلزات، قیمت مس در بورس در ماه های آینده و در سه ماهه سوم سال 2020 در محدوده 6600 دلاری باقی خواهد ماند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر