فردا از سوی ملی مس رقم می خورد؛

عرضه مس صادراتی در بورس کالا برای تحویل شانگهای

عصر معدن- شرکت ملی صنایع مس ایران فردا سه شنبه ۷ دی ماه با عرضه ۴۸۰۰ تن مس کاتد در قالب دو عرضه به رینگ صادراتی بورس کالای ایران می رود که محموله ۱۸۰۰ تنی مس تحویل درب انبار شانگهای چین و محموله ۳۰۰۰ تنی تحویل فوب بندرعباس است.;

عرضه مس صادراتی در بورس کالا برای تحویل شانگهای
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر، در اطلاعیه عرضه فروش مس کاتد صادراتی شرکت ملی مس ایران تحویل چین آمده است که محل تحویل این محموله، انبار رسمی و گمرکی Yangshan واقع در بندر شانگهای چین است.

    براساس اطلاعیه عرضه، حمل کالا به تمامی مقاصد بین المللی آزاد است و خرید صرفا مختص به اشخاص ایرانی واردکننده کالا از مقصد بین المللی است.

    از سوی دیکر ایفای تعهد بازگشت ارز حاصل از صادرات مطابق آخرین مقررات ابلاغی بانک مرکزی ایران و سایر مقررات مربوطه به عهده متعهد است؛ تعهد مزبور نیز صرفا براساس رویه ثبت سفارش واردات از محل صادرات غیر و یا ثبت سفارش تهاتری صورت خواهد گرفت. تسویه هم به شیوه نقدی و نقدی-اعتباری امکان پذیر خواهد بود.

    به گزارش «کالاخبر»؛ درخصوص عرضه صادراتی مس کاتد فوب بندرعباس نیز، مس کاتد در لاتهای 500 تنی عرضه می شود و تسویه به دو حالت نقدی/اعتباری صورت می پذیرد.

    لازم به ذکر است از ابتدای شروع عرضه های صادراتی ملی مس در بورس کالا که به تاریخ 5 آذر ماه بر می گردد این شرکت 26 هزار تن مس کاتد در رینگ صادراتی عرضه کرد و موفق به فروش تمامی این محموله ها شد. ارزش فروش ملی مس در این مدت در بورس کالا بیش از 61 هزار و 561 میلیارد ریال بر تابلوی معاملات ثبت شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر