سعدمحمدی مدیر عامل شرکت مس شد

عصر معدن- اردشیر سعدمحمدی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت ملی صنایع مس ایران معرفی شد.;

سعدمحمدی مدیر عامل شرکت مس شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»به نقل از ایمیدرو، در جلسه ای با حضور اعضای هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران و شورای معاونان ایمیدرو، سعد محمدی به عنوان عضو موظف هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران انتخاب شد.

    در این نشست که محمد باقر عالی رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) نیز حضور داشت، خداداد غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو ابتدا با ابراز قدردانی از خدمات مدیریت محمد رضا بنی اسدی راد، اظهار داشت: سعد محمدی در جایگاه مدیر توسعه گرا،‌ توجه ویژه ای به رونق سرمایه سرمایه گذاری و همچنین رشد بهره وری و انجام مسوولیت های اجتماعی خواهد داشت.

    غریب پور ادامه داد: کسب و تولید دانش فنی، ارتقای جایگاه پژوهش، کمک به توسعه معادن کوچک و توسعه اکتشاف از جمله اهداف اساسی شرکت ملی صنایع مس ایران به شمار می آید. وی اظهار داشت: با توجه به بازنشستگی مهندس بنی اسدی،‌ اینک دکتر سعد محمدی هدایت شرکت ملی صنایع مس را برعهده گرفته است.
    محمد باقر عالی رییس هیات عامل ایدرو نیز تفویض اختیار به مدیران را یکی از ویژگی های مدیریتی بنی اسدی راد دانست و تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی از بدنه مجموعه مس همواره سبب محبوبیت بنی اسدی راد شده بود. وی نیز توجه به مسوولیت اجتماعی را از نیازهای ضروری صنعت مس اعلام کرد.

    بنی اسدی راد نیز در سخنان کوتاهی با تاکید بر سوابق کار تیمی در شرکت مس افزود: خانواده بزرگ این صنعت همواره با نجابت و به صورت یک مجموعه واحد، فعالیت های خود را انجام می دهد.
    وی درباره اثر فعالیت های پیشین سعدمحمدی در صنعت مس اظهار داشت: با توجه به تجارب قبلی سعد محمدی در شرکت مس و پیش بینی هایی که در توسعه این صنعت داشتند،‌ همواره موفقیت هایی را برای این صنعت رقم زده اند.
    اردشیر سعد محمدی مدیر عامل جدید شرکت ملی صنایع مس هم ضمن تشکر از عملکرد دوره مسوولیت بنی اسدی راد گفت: در دوره مدیریت ایشان روابط تنگاتنگی با یکدیگر داشتیم و فعالیت وی صادقانه و خالصانه بود.
    وی که نخستین بار در دی ماه سال 88 سکان هدایت شرکت مس را برعهده گرفته بود، اظهار امیدواری کرد که با همکاری مجموعه مس،‌ ایمیدرو و وزارت صنعت، معدن و تجارت، مسیر توسعه شرکت را بیش از گذشته ادامه دهد.

    مدیر عامل جدید شرکت ملی صنایع مس ایران همکاری با بدنه و پرسنل شرکت ملی صنایع مس را از اولویت های کاری خود ذکر کرد.
    سعدمحمدی که در بخشی از سوابق کاری خود مدیر عاملی شرکت های ملی مس، ذوب آهن اصفهان و‌ هلدینگ توسعه معادن روی را دارد، تا پیش از احزار مدیر عاملی شرکت ملی صنایع مس، عضویت هیات عامل و همچنین معاونت توسعه طرح های معدنی و صنایع معدنی ایمیدرو را در اختیار داشت.
    در این جلسه اعضای هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران طی سخنانی، اخلاق حرفه ای، واگذاری مسوولیت ها،‌ توجه به صندوق بازنشستگی و کاهش تعهدات این صندوق را به عنوان نکات بازر مدیریت بنی اسدی راد مدیر عامل پیشین ذکر کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر