رشد ۱٫۱ درصدی قیمت فلز سرخ

عصر معدن- روز جمعه ۹ شهریور ماه ۱۴۰۳، قیمت مس در «LME» نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۹۹ دلار افزایش یافت و ۹ هزار و ۲۱۵ دلار قیمت‌گذاری شد.;

رشد ۱٫۱ درصدی قیمت فلز سرخ
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در روز ‌جمعه 9 شهریور ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز پنج‌شنبه هشتم شهریور ماه، 1٫1 درصد معادل 99 دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، 1٫6 درصد رشد را تجربه کرد و به 9 هزار و 215 دلار رسید. قیمت مس در روز پنج‌شنبه هشتم شهریور ماه، 9 هزار و 116 دلار بود.

    قیمت سه ماهه مس در معاملات روز جمعه 9 شهریور ماه، یک درصد معادل 92 دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، 1٫5 درصد رشد پیدا کرده است.

    موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه 9 شهریور ماه با کاهش دو هزار و 25 تنی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، از 322 هزار و 950 تن به 320 هزار و 925 تن رسید.

    روز جمعه 9 شهریور ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با 115 دلار بر تن گزارش شده که نسبت به روز پنج‌شنبه هشتم شهریور ماه، با کاهش هفت دلار بر تن همراه شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر