قیمت مس ۱٫۹ درصد رشد کرد

عصر معدن- روز سه‌شنبه ۶ شهریور ماه، قیمت مس در «LME» نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۱۷۵ دلار رشد یافت و ۹ هزار و ۲۴۷ دلار قیمت‌گذاری شد.;

قیمت مس ۱٫۹ درصد رشد کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در روز سه‌شنبه 6 شهریور ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه دوم شهریور ماه، 1٫9 درصد معادل 175 دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، یک درصد رشد را تجربه کرد و به 9 هزار و 247 دلار رسید. قیمت مس در روز جمعه دوم شهریور ماه، 9 هزار و 72 دلار بود.

    قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه 6 شهریور ماه، 2 درصد معادل 180 دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، 1٫2 درصد رشد پیدا کرده است.

    روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه 6 شهریور ماه با افزایش یک هزار و 600 تنی، از 315 هزار و 575 تن به 317 هزار و 175 تن رسیده است.

    روز سه‌شنبه 6 شهریور ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با 129 دلار بر تن گزارش شد که نسبت به روز جمعه دوم شهریور ماه، با افزایش پنج دلار بر تن همراه بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر