برگشت مس به کانال هشت هزار دلاری

عصر معدن- روز دوشنبه هشتم مرداد ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۱۱۲ دلار کاهش یافت و به هشت هزار و ۹۰۶ دلار رسید.;

برگشت مس به کانال هشت هزار دلاری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر، قیمت مس در روز ‌دوشنبه هشتم مرداد ماه 1403 در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه پنجم مرداد ماه، 1٫2 درصد معادل 112 دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، 2٫4 درصد افت را تجربه کرد و به هشت هزار و 906 دلار رسید. قیمت مس در روز جمعه پنجم مرداد ماه، 9 هزار و 18 دلار بود.

    قیمت سه ماهه مس در معاملات روز دوشنبه هشتم مرداد ماه، 1٫1 درصد معادل 101 دلار کاهش نسبت به روز معاملاتی قبل و 2٫4 درصد افت نسبت به هفته پیشین پیدا کرده است.

    روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه هشتم مرداد ماه با افزایش یک هزار و 350 تنی، از 237 هزار و 750 تن به 239 هزار و 100 تن رسیده است.

    روز دوشنبه هشتم مرداد ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با 127 دلار بر تن گزارش شده که نسبت به روز جمعه پنجم مرداد ماه، با افزایش 11 دلار بر تن همراه شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر