معاون وزیر صمت از غرفه مس بازدید کرد:

حضور شرکت مس در دهمین نمایشگاه بین‌المللی Minex ۲۰۲۱

عصر معدن- دهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی Minex ۲۰۲۱ با حضور شرکت ملی صنایع مس ایران روز سه‌شنبه ۱۱ آبان ماه در محل مصلی امام خمینی (ره) شبستان، آغاز به کار کرد.;

حضور شرکت مس در دهمین نمایشگاه بین‌المللی Minex ۲۰۲۱
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، شرکت‌های فعال و تخصصی در زمینه معدن و صنایع معدنی در این نمایشگاه آخرین اقدامات و دستاوردهای خود را در حوزه ماشین‌آلات و تجهیزات، اکتشاف، صنایع معدنی و HSE به نمایش گذاشتند.

    در همین راستا شرکت ملی صنایع مس ایران به همراه مجتمع‌های زیرمجموعه «مس سرچشمه»، ‌«مس شهر بابک» و «مس سونگون» آخرین دستاوردهای خود را در حوزه تولید، محیط زیست و اکتشاف در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

    بازدید معاون وزیر صمت از غرفه شرکت مس
    در جریان برگزاری این نمایشگاه علیرضا شهیدی معاون وزیر صمت و رییس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور و حمید ملانوری استاندار خراسان جنوبی از غرفه شرکت مس بازدید به عمل آوردند.
    بر اساس این گزارش، بهروز رحمتی معاون توسعه و اکتشافات شرکت ملی مس در گفت‌وگو با استاندار خراسان جنوبی گزارشی از آخرین فعالیت‌ها، اقدامات و دستاوردهای این شرکت در حوزه تولید، توسعه و اکتشاف ارائه داد.
    گفتنی است این نمایشگاه به مدت 3 روز در مصلی امام خمینی (ره) برای بازدیدگنندکان دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند از غرفه شرکت‌های معدنی و صنایع معدنی بازدید کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر