بازگشت آلومینیوم به مسیر رشد قیمت

عصر معدن- آلومینیوم همزمان با شروع فعالیت بازارهای جهانی در هفته جاری به روندی صعودی بازگشت و روز دوشنبه ۱۰ آبان ماه، قیمت این فلز در بورس فلزات لندن نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، ۱۷.۵ دلار افزایش پیدا کرد و به دو هزار و ۷۱۲ دلار و ۵۰ سنت رسید.;

بازگشت آلومینیوم به مسیر رشد قیمت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز دوشنبه 10 آبان ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (جمعه هفتم آبان ماه)، 0.7 درصد معادل 17.5 دلار رشد داشت. به گونه‌ای که در جمعه هفتم آبان ماه، آلومینیوم دو هزار و 695 دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و 712 دلار و 50 سنت به ازای هر تن رسید.

    همچنین روز دوشنبه 10 آبان ماه ، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افت 7 درصدی معادل 204 دلار و 50 سنت، از سه هزار و 917 دلار به ازای هر تن به دو هزار و 712 دلار و 50 سنت به ازای هر تن رسیده است.

    میانگین موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن نیز با 43 هزار تن کاهش از یک میلیون و 78 هزار و 525 تن در هفته گذشته به یک میلیون و 35 هزار و 525 تن در هفته اخیر رسیده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر