جهش دوباره قیمت آلومینیوم

عصر معدن- روز سه‌شنبه هفتم بهمن ماه، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، نسبت به روز معاملاتی قبل، یعنی دوشنبه ۶ بهمن ماه، با افزایش ۱۴ دلاری، به دو هزار و ۲۵ دلار و ۵۰ سنت رسید. آلومینیوم در روز دوشنبه نیز رشد ۳۶ دلاری را تجربه کرده بود.;

جهش دوباره قیمت آلومینیوم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز سه‌شنبه هفتم بهمن ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (دوشنبه 6 بهمن ماه)، 0.7 درصد، معادل 14 دلار رشد داشت. به گونه‌ای که در دوشنبه 6 بهمن ماه، آلومینیوم دو هزار و 11 دلار و 50 سنت به هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و 25 و 50 سنت به ازای هر تن رسید.

    همچنین روز سه‌شنبه هفتم بهمن ماه، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، رشد 3.8 درصدی معادل 74 دلار افزایش داشته و از قیمت یک هزار و 951 دلار و 50 سنت به ازای هر تن به دو هزار و 25 دلار و 50 سنت به ازای هر تن رسیده است.

    میانگین موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن نیز با پنج هزار و 100 تن افزایش از یک میلیون و 414 هزار و 675 تن در هفته گذشته به یک میلیون و 419 هزار و 775 تن در هفته اخیر رسیده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر