افت و خیز قیمت فلز سرخ در جهان

عصر معدن- روز دوشنبه هشتم فروردین ماه ۱۴۰۱، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۵۵ دلار کاهش یافت و به ۱۰ هزار و ۲۲۵ دلار رسید.;

افت و خیز قیمت فلز سرخ در جهان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در روز دوشنبه هشتم فروردین ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه پنجم فروردین ماه، 0.5 درصد معادل 55 دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین 0.5 درصد رشد را تجربه کرد و به 10 هزار و 225 دلار رسید. قیمت مس در روز جمعه پنجم فروردین ماه، 10 هزار و 280 دلار بود.

    قیمت سه ماهه مس در معاملات دوشنبه هشتم فروردین ماه، 0.3 درصد معادل 31 دلار نسبت به روز معاملاتی قبل افزایش و نسبت به هفته پیش 1.5 درصد رشد داشته است.

    روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار 1 قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه هشتم فروردین ماه، با کاهش 50 تنی، از 80 هزار و 600 تن به 80 هزار و 550 تن رسیده است.

    روز دوشنبه هشتم فروردین ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با 116 دلار بر تن گزارش شده که نسبت به جمعه پنجم فروردین با افزایش 86 دلار بر تن همراه بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر