رشد فروش ماهانه «فایرا» در آخرین گزارش

عصر معدن- شرکت آلومینیوم ایران در گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به ۳۰دی۱۳۹۹ از رشد فروش خود خبر داد.;

رشد فروش ماهانه «فایرا» در آخرین گزارش
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از سنا، شرکت آلومینیوم ایران مبلغ فروش خود را در این گزارش 8هزار و 99میلیارد ریال اعلام کرده که نسبت به ماه قبل، 39درصد افزایش داشته است.

    مبلغ فروش تجمعی 10ماهه منتهی به 30دی1399، «فایرا» نسبت به مدت مشابه سال قبل با 48درصد رشد همراه بوده و به مبلغ 54هزار و 722میلیارد ریال رسیده است.

    پیش از این آلومینیوم ایران در گزارش 9ماهه خود اعلام کرده بود برای هرسهم 2هزار و 475ریال سود محقق ساخته که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی قبل 211درصد افزایش داشته است.

    همچنین در گزارش 9ماهه به اهداف و برنامه های راهبردی این شرکت در خصوص تولید و فروش محصولات، به استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود جهت تولید بیشتر و با کیفیت بالاتر محصولات با اولویت فروش در داخل کشور و سپس صادرات مابقی محصولات اشاره شده بود.

    علاوه بر این «فایرا»  به دنبال افزایش سرمایه خود به میزان 100درصد سرمایه فعلی از محل سود انباشته است که در گزارش 9ماهه اعلام کرده بود گزارش توجیهی آن تهیه و توسط حسابرس و بازرش قانونی شرکت حسابرسی و در حال بررسی توسط کارشناس سازمان بورس و اوراق بهادار است که تاکنون نتیجه آن اعلام نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر