یکشنبه ۲۶ اردیبهشت انجام می‌شود

سخنرانی مدیرعامل «فملی» در نخستین کنفرانس آنلاین مس

عصر معدن- دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در نخستین کنفرانس آنلاین مس که روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود، سخنرانی می‌کند.;

سخنرانی مدیرعامل «فملی» در نخستین کنفرانس آنلاین مس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، «فرصت‌های پنهان سرمایه‌گذاری در صنعت مس با نگاهی بر بازار و معدن»، موضوع اصلی این کنفرانس به‌شمار می‌رود و کارشناسان و مدیران و فعالان این صنعت نیز سخنرانی خواهند کرد.

    در این برنامه مجازی که با همکاری ایمیدرو، شرکت ملی صنایع مس ایران، انجمن مس ایران و شرکت فراوری مس درخشان تخت گنبد، توسط سایت خبری- تحلیلی معدن 24 برگزار می‌شود، صاحب‌نظران حوزه معادن و صنعت مس به تبادل نظر می‌پردازند و صاحبان این صنایع می‌توانند به صورت آنلاین در این سمینار شرکت کنند.

    بر اساس این گزارش، اسدالله کشاورز معاون معدن و صنایع معدنی وزارت صمت، مجید ضیایی مدیرعامل شرکت صنایع مس باهنر، بهرام شکوری رئیس انجمن مس ایران و اسماعیل رامه کارشناس ارشد سابق شرکت BHP Billiton از دیگر سخنرانان این نشست مجازی هستند.

    توسعه پایدار و حذف موانع پیش روی صنعت، بررسی وضعیت سرمایه‌گذاری در صنایع پایین دستی و بالادستی مس، بررسی آینده بازار مس و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و اکتشاف و فعال‌سازی معادن غیرفعال مس، محورهای این همایش آنلاین را تشکیل می‌دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر