طی جولای ۲۰۲۲ میلادی روی داد:

کاهش محدودیت های انرژی عامل رشد تولید آلومینیوم چین

افزایش ۴.۸ درصدی تولید فلزات غیرآهنی اژدهای زرد

عصر معدن- کاهش محدودیت های انرژی در چین منجر به رشد تولید آلومینیوم این کشور طی جولای ۲۰۲۲ میلادی شد.;

کاهش محدودیت های انرژی عامل رشد تولید آلومینیوم چین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایمیدرو، کاهش محدودیت های انرژی در چین منجر به رشد تولید کارخانه های ذوب این کشور طی جولای 2022 میلادی شد. به همین دلیل میزان تولید آلومینیوم چین طی مدت یاد شده با رشد 5.6 درصدی نسبت به جولای 2021 میلادی به 3 میلیون و 430 هزار تن افزایش یافت.

    این در حالی است که این میزان نسبت به تولید3 میلیون و 390 هزار تن در ژوئن 2022 میلادی رشد 1.2 درصدی ماهانه را نیز رقم زد.

    چین به عنوان بزرگترین تولیدکننده و مصرف کننده آلومینیوم جهان، طی ماه های اخیر با افزودن ظرفیت های جدید تولید، شاهد رشد تدریجی تولید کارخانه های ذوب بوده است. این در حالی است که در خارج از چین تولید آلومینیوم که فرآیندی انرژی بر محسوب می شود به دلیل رشد قیمت انرژی و برق( به ویژه در اروپا )محدود شده است.

    اما تولید آلومینیوم طی 7 ماهه نخست سال 2022 میلادی در چین 22 میلیون و 950 هزار تن به ثبت رسید که حاکی از رشد 1.1 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

    رشد تولید فلزات غیرآهنی

    علاوه بر این، تولید 10 فلز غیرآهنی در این کشور شامل مس، آلومینیوم، سرب، روی و نیکل نیز طی جولای 2022 میلادی با رشد4.8 درصدی به 5 میلیون و 630 هزار تن رسید. قلع، آنتیموان، جیوه، منیزیم و تیتانیوم از دیگر فلزات غیرآهنی هستند. این در حالی است که میزان تولید این فلزات غیر آهنی از ابتدای ژانویه تا پایان جولای 2022 میلادی 38 میلیون و 300هزار تن به ثبت رسید که رشد 1.4 درصدی نسبت به مدت مشابه سال 2021 میلادی نشان می دهد

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر