مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه مالی کیمیا مس ایرانیان عنوان کرد:

خلق ارزش افزوده بالاتر از بازار پول با تاسیس کیمیا مس ایرانیان

عصر معدن- مجید هاتف وحید مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه مالی کیمیا مس ایرانیان گفت: شرکت سرمایه‌گذاری کیمیا مس ایرانیان به عنوان یک نهاد مالی که به طور صد درصدی متعلق به شرکت مس است با هدف خلق ارزش افزوده بالاتر از بازار پول تاسیس شده است.;

خلق ارزش افزوده بالاتر از بازار پول با تاسیس کیمیا مس ایرانیان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، هاتف با بیان این‌که موضوع تاسیس این شرکت با تصویب هیات‌مدیره محترم شرکت مس در دستور کار قرار گفته است اظهار داشت: خوشبختانه اردیبهشت ماه امسال موفق به اخد موافقت اصولی از سازمان بورس و اوراق بهادار شدیم و هم‌اکنون در مرحله بررسی صلاحیت اعضای هیات‌مدیره جدید هستیم.

    وی بابیان این‌که مجوز اختصاص 500 میلیارد تومان به این شرکت صادر شده است، اظهار داشت: بر اساس این مجوز 80 درصد این مبلغ در سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت و 20 درصد در سرمایه‌گذاری‌های بلند‌مدت صرف شود.
    وی با بیان این که یکی دیگر از اهداف این شرکت حمایت از سهم فملی در مواقع حساس است، گفت: ما در نقش شرکت بازار گردان عمل نمی‌کنیم و به دنبال خلق ارزش‌افزوده بالاتر از بازار پول برای شرکت ملی مس هستیم.
    وی افزود: مطمئنا با درایتی که مدیرعامل شرکت مس دارند این شرکت آینده  درخشانی خواهد داشت.
    به گفته هاتف وحید هدف غایی این شرکت استفاده از ابزارهای نوین مالی، مهندسی مالی و خدمات نوین مالی، تاسیس صندوق پروژه و تامین سرمایه برای پروژ‌ه‌های معدنی است.
    مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کیمیا مس ایرانیان با اشاره به این‌که 90 درصد شرکت‌هایی که در کشور در حوزه تامین سرمایه فعالیت می کنند پایه و اساس بانکی دارند اظهار داشت: کیمیا مس ایرانیان اولین شرکتی است که در کشور با محوریت صنایع معدنی ایجاد می شود.

    googleplus  Facebook  Twitter  Cloob  Cloob  Cloob

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر