فلز سرخ رشد کرد

عصر معدن- روز جمعه ۲۳ تیر ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۶۶ دلار افزایش یافت و به هشت هزار و ۶۵۱ دلار رسید.;

فلز سرخ رشد کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در روز جمعه 23 تیر ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز پنج‌شنبه 22 تیر ماه، 0٫8 درصد معادل 66 دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، 4٫2 درصد رشد را تجربه کرد و به هشت هزار و 651 دلار رسید. قیمت مس در روز پنج‌شنبه 22 تیر ماه، هشت هزار و 585 دلار بود.

    قیمت سه ماهه مس در معاملات روز جمعه 23 تیر ماه، 0٫9 درصد معادل 80 دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، 4٫3 درصد رشد داشته است.

    روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار 1 قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه 23 تیر ماه، با افزایش دو هزار و 950 تنی، از 54 هزار و 225 تن به 57 هزار و 175 تن رسیده است.

    روز جمعه 23 تیر ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با منفی 15 دلار بر تن گزارش شده که نسبت به پنج‌شنبه 22 تیر ماه،با افزایش 14 دلار بر تن همراه بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر