مس به کانال هشت هزار دلاری برگشت

عصر معدن- روز دوشنبه ۱۷ مهر ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۱۲۸ دلار افزایش یافت و به هشت هزار و ۱۵ دلار رسید.;

مس به کانال هشت هزار دلاری برگشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر ، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، 128 دلار افزایش یافت و به هشت هزار و 15 دلار رسید.

    قیمت مس در روز ‌دوشنبه 17 مهر ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه 14 مهر ماه، 1٫6 درصد معادل 128 دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، 1٫1 درصد افت را تجربه کرد و به هشت هزار و 15 دلار رسید. قیمت مس در روز جمعه 14 مهر ماه، هفت هزار و 887 دلار بود.

    قیمت سه ماهه مس در معاملات روز دوشنبه 17 مهر ماه، 1٫5 درصد معادل 122 دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، یک درصد افت داشته است.

    روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه 17 مهر ماه، با افزایش 300 تنی، از 170 هزار و 175 تن به 170 هزار و 475 تن رسیده است.

    روز دوشنبه 17 مهر ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با 75 دلار بر تن گزارش شده که نسبت به جمعه 14 مهر ماه، با کاهش 6 دلار بر تن همراه شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر