مشاور مدیرعامل شرکت مس در دیدار با خانواده شهدای صنعت مس:

خانواده بزرگ صنعت مس پاسدار راه و منش شهدا است

عصر معدن- به مناسبت ایام‌الله دهه فجر حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس به نمایندگی از اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس با خانواده‌های شهیدان محمد ملایی، حسین رحمانی و عباس اناری‌نوه از شهدای صنعت مس در دوران دفاع مقدس دیدار کردند.;

خانواده بزرگ صنعت مس پاسدار راه و منش شهدا است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از مس پرس، حیدر ضیغمی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: بدون شک، گردش چرخ‌های صنایع بزرگ کشور، مدیون خون شهیدان والامقامی است که با ازخودگذشتگی امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.
    وی با بیان اینکه در شرایط کنونی در میدان نبرد اقتصادی هستیم افزود: باید ابعاد مختلف روحیه و منش شهدا در مقابله با سختی‌ها و مشکلات در میدان نبرد به‌طور مداوم برای جامعه و به‌ویژه مدیران و پرسنل حوزه تولید تبیین شود تا با بهره‌گیری از این فرهنگ در این میدان به یاری خداوند پیروز شویم.
    وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدای صنعت مس که طی یک دهه گذشته هرساله در مجتمع مس سرچشمه برگزار شده است تنها قدم کوچکی است برای تجلیل از مقام شامخ شهدا و تبیین ابعاد مختلف فرهنگ شهادت و ایثار و فداکاری.
    ضیغمی با اشاره اینکه دکتر سعدمحمدی در یادواره شهدای صنعت مس امسال بر این نکته تأکید کردند که امروز «وظیفه شرکت مس، دفاع از موضع اقتصادی کشور است» اظهار داشت: در سالی که مزین به «رونق تولید» ازسوی مقام معظم رهبری شده است صنعت مس درخشان‌تر از همیشه در عرصه تولید ظاهر شده است و این به برکت خون شهیدان و فداکاری‌های خانواده‌های گرانقدرشان حاصل شده است.
    به گفته مشاور مدیرعامل شرکت مس تاریخ صنعت مس با آزادی خرمشهر و جنگ تحمیلی گره خورده است، از این رو خانواده بزرگ صنعت مس همیشه پاسدار راه و منش شهدا خواهند بود.

    گفتنی است، شهید محمد ملایی در تاریخ 27 تیرماه 1365 عملیات مهران، شهید حسین رحمانی در سال 1365 در عملیات کربلای پنج در شلمچه و شهید عباس اناری نوه در سال 65 در عملیات کربلای 4 در اروند رود به فیض شهادت نائل شدند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر