موثقی نیا با حضور در شرکت مپنا تاکید کرد:

ایمیدرو از حضور شرکت‌های خصوصی در توسعه زنجیره فولاد استقبال می‌کند

عصر معدن- رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: از افزایش حضور شرکت‌های خصوصی در توسعه زنجیره‌های فولاد و دیگر محصولات معدنی با هدف افزایش سهم این حوزه از اقتصاد در تولید ناخالص داخلی استقبال می‌کنیم.;

ایمیدرو از حضور شرکت‌های خصوصی در توسعه زنجیره فولاد استقبال می‌کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، محمد رضا موثقی نیا صبح امروز با حضور در شرکت‌های فولادکار الوند و لوکوموتیو مپنا تصریح کرد: برخی طرح‌های بزرگ و ملی معدن و صنایع معدنی و حوزه های زیربنایی از سوی مقامات نظام رصد و پیگیری می‌شود.

    وی همچنین خواهان توسعه همکاری‌های شرکت‌های بزرگ با تولیدکنندگان تجهیزات صنایع معدنی شد و گفت: اگرچه این ارتباط از گذشته وجود داشته اما همچنان توانمندی هایی نزد تولیدکنندگان تجهیزات و قطعات هست که باید بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

    رییس هیات عامل ایمیدرو افزود: شرکت‌های فعال در بخش معدن و صنایع معدنی به طور طبیعی با بخش ریلی ارتباط کاری دارند و این امر نیازمند افزایش سطح همکاری ها است.

    توسعه هوشمندسازی

    معاون وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به برنامه‌های وزارت صمت و ایمیدرو در بهره‌گیری از ساختار هوشمندسازی بخش معدن و صنایع معدنی تاکید کرد: هوشمندسازی در معادن و صنایع معدنی از مهم‌ترین ارکان اجرای برنامه‌های توسعه‌ای پیش رو است.

    وی با بیان اینکه قبل از این اقدامات مناسبی در شرکت‌های بزرگ آغاز شده است، اما امروزه افزایش استفاده از نسل چهارم تکنولوژی، از عوامل ضروری پیشرفت و توسعه این بخش و یکی از عوامل افزایش جایگاه معدن و صنایع معدنی در اقتصاد است.

    گفتنی است محمد رضا موثقی نیا صبح امروز به همراه معاونان این سازمان و مدیران عامل و ارشد شرکت های گل گهر، چادرملو، ملی مس و فولاد مبارکه از چند واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز بازدید کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر