پروژه‌های مس از طریق کشور دانمارک تأمین مالی می‌شود

عصر معدن- مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، از کشور دانمارک با سقف ۵۰ میلیون یورو پروژه‌های مس تأمین مالی خواهند شد و تأیید بانک مرکزی نیز در این ارتباط اخذ شده است.;

پروژه‌های مس از طریق کشور دانمارک تأمین مالی می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از شاتا، کرباسیان با اعلام این خبر گفت: براساس توافقنامه با کشورهای کره‌جنوبی، اتریش و دانمارک در زمینه اختصاص خطوط اعتباری برای تکمیل طرح‌های کشور، سازمان ایمیدرو برای اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی و سازمان برنامه‌وبودجه اقدام کرده که اخذ مجوزهای مربوط، موجب تأمین مالی و تکمیل طرح‌های سرمایه‌گذاری می‌شود.

    رییس هیات عامل ایمیدرو اظهار کرد: جذب این میزان سرمایه نیازمند توافقنامه‌های دوجانبه بانک‌های مرکزی و شرکت‌های معدنی بین‌المللی است.
    به گفته وی، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، فهرست طرح‌ها و پروژه‌های واجد شرایط اخذ تأمین مالی (فاینانس) را به سازمان برنامه‌وبودجه فرستاده تا از خطوط اعتباری توافق‌شده تأمین منابع شود.
    وی افزود: مذاکره و پیگیری برگزاری همایش با شرکت‌های خارجی در روسیه (مسکو)، سوئیس و انگلیس (لندن) در حال انجام است که به‌زودی برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر